Saturday, August 6, 2011

When I saw you for the very first time ...

okay. 2nd entry for this blog. hehe. so, malam ni nak cerita pasal a very very very fine man yang ada dalam hati saya. kitorang mula rapat masa saya SPM 2010.. hmmm. bulan november rasanya. sebab kitorang pernah plan nak jumpa masa birthday saya, tapi tak jadi, atas sebab sebab tertentu. dan, first time hang out masa wedding rakan kerja saya di Tadika Iman Mutiara dulu, Adilah. Rumah Kak Dila dekat Sungai Udang, so, saya kalau bab bab jalan ni memang hampeh sikit. tapi bila Alif sampai je dekat rumah, saya terus bergegas keluar dan masuk kereta. Mula mula saya terkekok kekok lah kan, malu malu lah konon..Alif serius pendiam habis wehh. nasib lah saya ni banyak mulut. alif mungkin tahu saya ni tak tahu jalan and he didn't even ask me! he find the house himself! serius terkejut. bila keluar je kereta, tingginyaaaaaa. kitorang terus jalan same same ke rumah tu.Kalaulah Alif tahu apa perasaan saya time tu kan n_______n..
lepas tu, dia tanya, nak balik terus ke apa?of course lah tak.apalah Alif tanya soalan camtuhhh.ini kata hati, kena potong.Untuk cover macho tak nak bagi dia balik,saya pun jawap, rasa macam nak belanja Alif makan Coconut Shake. sebab tempat saya memang terkenal dengan coconut shake yang sedapppp. Alif pun drive lah lagi. Orang Melaka tahulah kan betapa crowded nya Coconut Shake punya stall tu kan, so, saya bungkus je lah, Alif pun drive lagi terus ke Dataran Pahlawan. Kitorang duduk dekat kerusi batu tu makan coconut shake.
Cantik rambut :) saya memulakan cerita.
Alif : Oh, aL nak potong dah sebab atuk aL marah buat rambut macam ni. (serius baik kan jawapan dia?)
Is : Hehe, abang is pun pernah buat. ala ala mohawk gituuu.
lepas tu borak borak borak. dia tak cakap banyak so kadang kadang surammm..


I fell in love 'cause you looked so fine.


disebabkan Alif memang hensem, tak heranlah kan berapa banyak mata yang tertangkap kat dia. Tak jealous kot, sebab dia bukan jenis hidung belang.aku tahulah, aku kenal dia. lepastu, dia hantar aku balik memandangkan masa amat mencemburui kami dan dia pun kena pergi kerja lepas tu. :"( serius saya tak nak bagi dia balik.


hmmmm. tiap kali ingat benda ni, saya hanya dapat harap pertolongan dari Allah swt untuk kekalkan hubungan baik kami macam ni. okay, lain kali, saya cerita lagi, banyak lagi cerita menarik pasal Alif, Of all the moments we've had, I regret none.


I LOVE YOU AND I MISS YOU.

No comments:

Post a Comment