Monday, April 16, 2012

Yang penting ikhlas....

gambar hiasan


Assalam.

Hi uollss. lama dah aku tak update blog ni. hari tu borak-borak dengan seorang blogger blog dakwah ni. tanya-tanyalah apa rahsia dia sampai boleh jadi tiptop dan macam mana dia boleh dapat tarik minat orang baca blog dia. dengan mudah dia jawap,



"Entah,aku tak pernah sangka blog aku akan jadi bacaan orang pun dari mula aku buka akaun dulu."


Aku pun cam terkejut jugak dengan statement dia. Mula-mula aku rasa cam tak percaya. bila dia tengok muka aku yang masih tak puas hati dengan jawapan dia, dia sambung cakap lagi....


"Tapi,apa-apa pun kan, kita buat kerja ni kenalah ikhlas,bukan harap orang baca atau jadi public figure."


Hmmm.betul jugak tu. Sebelum ni,aku macam buat blog ni pun entah apa niat. *Astaghfirullahalazim* 


Jadi, jom ikhlas-ikhlaskan diri dan kita buatlah blog untuk berdakwah dan menyampaikan mesej-mesej yang bermanfaat. Takpayah nak release tension atau mengadu dekat blog. Bawak-bawaklah mengadu dekat ALLAH. *pesanan buat diri sendiri n semua orang*

No comments:

Post a Comment