Saturday, March 30, 2013

Apologise for my mistakes...

bismillahirrahmanirrahim..

assalamualaikum. lama dah tak menulis dekat blog ni, masih ada lagi ke yang baca posts sebelum ni?hihi. 

kesibukan melanda sekarang, tengah final exam kan... ada dua paper je, paper Bisnes (ENT 300) dengan Sejarah (VCL265). baru lepas paper ent tu, tunggu vcl je belum lagi. 4hb ni ada presentation advertising design pulak. -,- subjek ni gila payah oh. tawakkal jela.

semalam ada problem dengan A. ;( dia macam pelik-pelik je sekarang ni. time nak jumpa je mesti gaduh dan aku. aku pulak lepas tu mesti psiko je. moody je time keluar. ye, aku faham, dia dari jauh, nak ke tempat aku. tapi, fikir tak, bila dia dtg sini, aku drive...aku pun penat juga. hmmm bukan nak berkira atau mengungkit.

ajak keluar this week, lepas tu, dia keluar satu ayat "takde duit". ok. aku faham. memang duit dia banyak habis. faham faham. tapi, setakat dtg sini je? Tiket pun rm 14.++ je. tak boleh ke berkorban sikit? so..lepas tu aku diam jela, cancel plan even minggu ni memang penting utk keluar beli barang utk esaimen. 

tapi, malam tu dia pun senyap je. no call, no message. so, aku assume, dia marah sebab aku buat perangai tadi. tapi, pukul 11.45 aku call, dia tengah main futsal dengan kawan-kawan. EVERY WEEK. ye, aku tak kisah. tapi, dah pukul 11? 

I(aku) : "Dah solat ke belum?" 
A(dia): "Belum. balik nanti."

Noooooooooo!!! aku pantang gila orang lambat-lambatkan solat. Aku dah ingatkan A berapa kali dah. Mati tu tak ikut masa kita. Dah la x solat lagi, buat benda lagha. Aduii.. Ubah. Ubah! Tolonglah ubah ;( Sesiapa pun yang suka lambat-lambatkan solat. Please. Solat on time. Ambil iktibar dari iklan ni : 



Paling sakitnya, bila dia langsung tak say sorry dekat aku. macam semuanya sebenarnya salah aku. takpelah. suka hati dia la. he seems happy now. ;( Bye.


No comments:

Post a Comment